Irriterad jag blir.

Jag skulle få tillbaka min hyra i början av feb har fortfarande inte sett röken av dom.
Jag ringer oh ringer och fastighetsägarna gör vad dom kan för att hjälpa mig, men det är inte dom som ska betala tillbaka utan cityfastigheter.
Och dom går inte att nå på numret jag hitta.

Fastighetsägarna förvaltar lägenheter åt cityfastigheter, då blir det lite krångel ifall man ska få tillbaka hyra.
Men det ska jag ha, annars ska dom få se på fan.
GAH.

Dom har lovat, men ska det verkligen behöva dröja över 1 månad?! skulle inte tro det.
Nåja hon jag pratade med på Fastighetsägarna skulle försöka nå dom nu och se vad dom håller på med, för pengarna ska tillbaka och det säger hon med. Så ja det återstår väl att se ifall jag får se dom där 3000 kr någemer.

Annars då, jag har hemmastudier idag.
Behövde vara hemma o vila upp mig lite efter en tuff arbetsvecka, så då tog jag den dagen idag.
Ska över till mamma och äta lunch innan hon går och jobbar sen kanske ner på stan en sväng vi får se.

Längtar tills jag flyttar den 26, så jag får bada i mitt älskade badkar. :)
Problemet är bara att jag behöver flytthjälp nu. hm vill du ställa upp? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0