Godmorgon torsdag.

Jag har ont i kroppen idag, för igår vart det lite tungt jobb som inte alls är bra i stora mängder.
Får ta det försiktigt för jag ska jobba resten av veckan.

Vaken ganska tidigt, önska jag kunde sova ut men jag måste till skolan. även fast jag bara har självstudier och det stör mig något så enormt med dom nya reglerna.
JAg som jobbar kväll eller hela helger får inte ledigt nånting, dom tycker jag ska sitta i klassrummet hela dagen och plugga men det är ingen som får nåt gjort där.
För alla pratar och pluggar verkligen inte där, så det finns ingen lugn och ro eller koncentration som vi hade innan jul.

Nu känns det mera som ett cafe än en skola faktist, får mer plugg gjort hemma.
Aja, snart klar iaf så får stå ut.

Jag ska cykla och göra en kul grej idag :D jag säger inte vad först imorgon kanske.
men jag är himla glad iaf hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0