Ett jävla gnäll.

På facebook idag på vissa, jag orkar inte.
Istället för att sitta och gnälla gör nåt åt det istället.
Är på ganska dåligt humör  idag med dock, fast det är förstårligt.

Fick ett tråkigt samtal igår, jag har förlorat min faster i cancer :(
Sen i skolan idag blev jag irriterad på alla som öppna käften varesig det var till mig eller inte, så på med mp3n och försöka koppla bort dom.
Sen skulle vi se en film, into the wild. Fick se en halvtimme tills mina skolkamrater satte stopp för filmen för att dom inte förstod filmen för den var på engelska utan text?
Men orka, ni borde vara kunnig och förstå engelska vid det här laget.
Då orkade jag inte längre, packade ihop och cykla hem.

Förlåt för ett deprimerande och lite småargt inlägg idag men så är det, behöver skriva av mig ibland och detta är min blogg så.

Imorgon drar jag iaf till sthlm med mamma och då ska jag koppla bort allt som har med den här stan och göra och alla er tråkiga människor och såkallade vänner i den här stan.
Vänner ska väl höra av sig, INGEN har ringt och frågar hur jag mår eller skrivit ett litet sms efter som fått reda på att ja förlorat min faster, kallar ni det vänner?
Inte jag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0