En trött morgon.

Jag vaknade med ryggont och min vänsta fot gör fortfarande ont, tror nästan jag skulle behöva linda den för att få bättre stöd.
Ni anar inte hur slut jag var när jag kom hem från jobbet igår, fick jobba deladtur 7-13 14.45-21.30
Det gick bra men man blir så tom i huvudet eller iaf jag blir det.
Och kroppen var ganska mör efteråt och det sitter kvar idag med.

Först idag är det att ta sig till skolan för svenska, jag är så trött på skolan där nu så jag vet inte vad jag ska göra, men jag är snart klar med svenskan iaf sen får vi se ärligt talat. Vill hellre jobba och satsa på en riktig utbildning isåfall så jag vet att jag kommer nånstans.

Efter det ska jag jobba sen hem och sova. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0