Tröttmössa

Inatt har jag inte sovit bra alls, och inte många andra heller ifall man läser på facebook.
Wonder why?
Jag har legat och tittar på klockan varje halvtimme ungefär och sovit där imellan.
Känt mig stressad på nåt vis. Riktigt jobbigt faktist.

Ser inte ut att bli nåt jobb idag så då är det skolan som gäller, deras nya regel om att man ska vara där
8.30-15 varje dag fast vi pluggar på halvtid? mja det går ju inte direkt ihop, att dom drar alla över en kant för att det finns folk som inte sköter sig.
Det tycker jag är dåligt, jag skötte mig, jag gick ut med VG från kurserna jag blivit klar med.
Satt mina 2 timmar om dagen varje dag plus mina andra lektioner.
Men nej, nu ska man sitta där hela dagarna och plugga istället, känns som jag kommer bli skoltrött rätt fort igen ifall det ska vara så.

Jag vet att ni tycker det är normalt att vara i skolan den tiden, men för oss på komvux så är det inte så.
Då har man sina lektioner sen göra läxorna hemma, nu ska man tydligen göra allt i skolan.
Vart ska man plugga? Dom har fyllt hela studiehallen med folk från kunskapsrevanshen så lugn och ro lär man inte få.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

ha en trevlig kväll! kram

2011-01-11 @ 16:40:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0