På bättringsvägen.

Känner mig faktist lite piggare nu, bara hostan som vägrar ge sig.
Det är jobbigt med rethosta, det är nog bland det värsta jag vet.
Har legat deckad hemma i 2 dagar efter skolan så packningen har stått orörd.
Måste åka och handla fler flyttlådor också, idag eller imorgon.

Ringde även min nya hyresvärd igår för att höra när jag kan få nycklarna men då hade inte vaktmästaren fått nåt kontrakt från kontoret om mig att jag ska flytta in 1 feb? great. alltid är det nåt.
Nåja, han skulle kontakta dom iaf och jag skulle återkomma till honom idag angående nycklarna.

Betalade även första hyran till nya lägenheten idag, resten betalas imorgon när lönen kommer.
Kommer bli en fattig månad tror jag, beror vissligen på hur myket jag får ut på lönen också men det får vi se idag när jag kommer hem. :)


Ta och fixa sig lite då kanske och kila iväg för en lång dag i skolan som jag inte ser fram emot.
Bara självstudier heeela långa dagen, och det är inte lätt och sitta och plugga en hel dag matte kan jag säga det tar emot. Men deras nya regler om att vara i skolan varje dag 9-15 funkar inte.
Folk skiter i det och sitter på datorerna och spelar hela dagarna, därför blir det svårt för oss andra att koncentrera oss. Nåja vi får väl se hur allt upptågar sig, dom ska hålla informationsmöte om det imorgon så vi får väl hoppas att dom skärper upp sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0