Isbana ute.

Idag har det snöat, kommit rätt mycket nysnö faktist som har lagt sig över isbanorna vi har till gångbanor här i stan.
Man ser inget och rätt som det är glider bara foten iväg, det är läskigt.
En arbetskamrat fick åka till akuten idag efter att ha ramlat, förmodligen brytit armen :(

Kan det inte bli vår nångång? jag är riktigt trött på denna snö nu :P
Att jag inte har slagit mig eller gjort illa mig när jag har ramlat är jag glad för, för ramlat har jag ett antal gånger
men oftast landar jag bra eller lyckas ta imot mig innan jag ramlar helt.
Men en dag så går det väl illa för mig med, spelar ingen roll ifall man går försiktigt för det är snorhalt.

Idag kom dom med isdobbar till skorna, det jobbiga med dom är att dom måste av varje gång vi går in till nån så det blir mycket på och av hela tiden. Men det är ju bättre än att halka runt, tyvärr hjälper dom väl inte jätte mycket nu heller när det bara är blankis under men kanske litegranna iaf.

Idag ringde btw den första som har intresseanmält sig för min lägenhet, kommer och tittar på den imorgon :D
Hoppas på fler, och att nån kan flytta in tidigare. Tänk va underbart det vore för min ekonomi haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0