Halvseg dag.

Jag har haft en smygande huvudvärk hela dagen idag, har gjort mig ganska matt faktist.
Jobbade även med mamma idag också, hon sa att jag såg däven ut. haha okej?
Trodde det hade hänt nåt, men det har det inte.
Jag är bara slut, trött.

Men jag klagar inte, det är mitt eget val. :)

Jag ser fram emot min flytt faktist, längtar riktigt mycket.
Inte så lång tid kvar tills jag äntligen får flytta in, lite deppigt dock med hyrorna så får nog leva på nudlar dom kommande månaderna haha.
Nejdå, jag blir nog av med min lägenhet fortare än jag tror.
Den ligger ute på sidan nu fram till den 11 sen får folk komma och börja kika på den.
Hoppas på att nån vill ha den så fort som möjligt såklart :D
fixat med allt vad det heter med bredband, telefon och tv och jag fick dom 3 första månaderna gratis ;P super.
Lite deppigt blev det dock när jag var inne och tittade på hur elpiset låg till just nu, 139 öre det är fan inte klokt.
Jag har ju rörligt, klantigt av mig jag vet men det går absolut inte och binda sig nu när priserna är så höga.

Men i sommar när den förhoppningsvis kostar det trippla mindre ska jag binda mig på minst 2 år iaf.
För annars blir det dyrt, längtar verkligen inte efter decembers elräkning :P

Jahaja, nu vet ni att jag lever iaf men som ni vet finns jag på msn och facebook så skriv gärna där istället =)


Julen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0