Arbetsintervju.

Igår ringde dom från proffice och ville att jag skulle komma på intervju angående ett montörjobb :D
Kan faktist vara rätt kul och testa, men vi får se hur det går.
Efter det ska jag till skolan igen och vara där fram till 3 ungefär, som varje dag. BLÄ
Det börjar bli lite segt för man får inte mycket gjort där utan lektioner faktist.
Skönare att sitta hemma i lugn och ro och plugga om jag ska vara ärlig, och den 7 feb startar jag engelska A på distans också, men då är det lite skönt att plugga i skolan ifall jag skulle behöva hjälp.
Får dessutom låna böckerna därifrån så behöver inte betala 500 kr för en bok jag ska ha i 10 veckor.
Min ekonomi tillåter inte det just nu, med alla hyror osådär.
Får se vad jag får i lön denna månad också, borde bli en bra slant eftersom jag jobbade ganska mycket men vi får se. Annars får jag väl låna av nån för att få ihop dubbelhyran som jag förhoppningsvis bara behöver betala en av ifall dom hittar en som vill flytta in tidigare. Var 2 st som var intresserade av det :D

Ja det var väl allt för mig idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0