12 januari

Jag har sovit lika dåligt inatt också, jag vet inte vad det är.
Känner mig stressad som ska upp på morgonen, tittar på klockan hela tiden och tänker hur länge jag ska få sova innan jag ska upp. Men sen sover man nån halvtimme till sen vaknar man igen.

Det är tröttsamt, jag är seg som jag vet inte vad pga det här.
Andra natten i rad detta händer nu.

Hoppas det går över och att jag kan sova bra inatt iaf :) behöver det.
idag ska jag in och jobba igen, 10-14 bara skönt.
Dock hoppas jag få in mer dagar nästa vecka, måste över 80 timmar denna månad också då har jag akassan klirrad sen. Ifall man blir arbetslös sen alltså ^^
Jag har förresten fått sommarjobb också, skönt att ha det klart så tidigt :D
Slippa oroa sig för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0