Vart är våren?

JAg vill ha vår nuuu, är så trött på denna vinter så det är inte klokt.
Vi har haft snö enda sen börjar av november och i förrgår kom det drygt 2 decimeter till.
Det innan hade nästan försvunnit på många ställen.
Kallt är det också -10 upp till -16 grader ska det vara i veckan, kylan är nog det värsta.
Och jag har ont i foten efter detta väder :P vrickar ju fötter både här och där när man är ute och går på jobbet.


Igår var jag riktigt trött när jag kom hem, kunde somna på engång faktist =) annars brukar det ta ett tag och varva ner innan man kan somna för natten.
Men efter att ha jobbat sen i tisdags så börjar man bli lite slö, det är två kvällar kvar för min del sen har jag en dag ledigt innan det är dags igen :)
Jag är jätte glad att jag får så mycket jobb faktist, för jag trivs så j*vla bra där jag är :)
Och där ska jag få vara i sommar också. hihi



Problem nr 2 nu då, jag blev av med den "nya" lägenheten som ja aldrig flyttade in i pga orsaker som fanns som jag inte kunde blunda för. Men dom ringde i fredags och sa att dom hyrt ut den till nån annan nu så jag skulle få tillbaka på hyran :D jag vart skitglad för jag slipper dubbelhyra denna månad då.
Men problemet är att jag måste hitta en annan lägenhet helst innan sista mars för då går uppsägningen ut på denna annars får jag nog flytta hem ett tag tills jag hittar nåt.
För mig spelar det egentligen ingen roll, för det kan jag göra tills jag hittar en bra lägenhet och dessutom sparar jag pengar då. Vi får se hur det blir med den saken =) Fortsätta leta gör jag förbrillt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0