Lite småtufft.

Det börjar kännas lite småtufft faktist och plugga och jobba hela tiden.
Men jag har hittills lyckats ganska bra och kombinera båda sakerna, svenskan är snart slut också
så då kommer det bli lättare.
Dessutom gör väl inte vädret något piggare precis, idag är det snöstörm ute igen och har kommit nån decimeter nysnö.
Jag som hade hoppats på vår.

Denna vecka är det mycket jobb som gäller men det behövs pga min situation med dubbelhyra.
Jobbar tisdag-måndag sen ons & tors nästa vecka. Blir en ganska tuff vecka men det är kvällspass så man får ta det lite lugnt på dagarna. =)

Får tyvärr ingen helg men jag ska försöka ta ledigt från skolan på tisdag med hemmastudier annars går jag nog under :P

Ville bara uppdatera er lite om läget iaf, ska strax röra mig mot skolan.
Svenska B prov idag som står på schemat efter det jobb.

Hade fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0