Lite händig är bra att vara

Min tvättmaskin gick sönder i torsdags, när locket hoppade ur.
Jag blev helt förstörd över en sån sak :P för när man har en egen tvättmaskin i lägenheten så har man det bra.
Jag har inte tvättat i tvättstugan alls sen vi flyttade hit, och det är så skönt att slippa springa 4 våningar upp och ner med massa tvätt. Att tvättstugan alltid är fullbokad dessutom för det är 3 hus som delar på en liten jävla tvättstuga.
helt sjukt, men vet ni jag lagade den nyss :D:D

Nu kan jag äntligen stänga locket igen och im happy :D

Ska ta och börja göra mig lite iordning också, mamma ska följa med mig som lite smakråd för jag ska titta på två lägenheter idag. Den ena ligger alldeles för långt bort för mig ärligt talat men titta kan man ju :D

Efter det så ska jag göra mitt sista kvällspass för denna vecka sen börjar skolan igen.
Jag har tusen saker och göra och svenskan ska vara klar till 4 mars. kommer aldrig hinna, för jag fick inte reda förrens i fredags vad jag hade kvar o göra det var ett referat, läsa hamlet oh skriva en essä om honom och ett läsa aprov samt nationella. hur fan ska jag hinna det hade ni tänkt? :P
Ja vi får väl se, ska försöka beta av det fort iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0